2011-11-11

Olle och Blondinen!


Ole gick in på en Sports Bar omkring kl 21:58
Han satte sig vid sidan av en blondin och slog på TV’n.
22:00 nyheterna startade.
Nyhetsreportern täckte en händelse om en man
som stod allra ytterst på kanten av ett tak
klar till att hoppa.

Blondinen såg på Ole och sa:
Tror du han kommer till att hoppa?
Ole sa:
Helt säkert, jag kan slå vad om att han hoppar.
Blondinen svarar:
Ok, jag slår vad om att han inte hoppar
Ole lade 20 euro på bardisken och sa:
Jag accepterar vadet.

Just då blondinen lägger sina pengar på bardisken
hoppar mannen ut i ett snyggt svanhopp och dyker rakt ner i döden.
Blondinen blev väldigt uppskakad,
men gav Ole pengarna utan att protestera
samtidigt som hon säger:
Rätt skall vara rätt - här är dina pengar.


Ole sa:
Sorry, men jag kan inte ta emot dina pengar.
Jag såg nämligen detta på 17:00 nyheterna
så jag visste att han skulle hoppa.
Blondinen svarade:
Det gjorde jag också,
men jag trodde inte han skulle göra det igen.
Ole tog pengarna.


TREVLIG HELG!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar