2012-01-07

Mål i år!

Löften är en sak mål en annan. Förra årets träningsmål var att börja träna mer och även springa. Jag ville klara milen på under timmen men stöp på mållinjen med 2,5 minuter. Det är jag supernöjd med i alla fall för en mil är LÅNGT! Jag har tränat 3-4 gånger i veckan (gym+ löpning) hela året och känner mig frisk och pigg av det.
 I år har jag fått en träningsdator och målet är fortfarande att springa milen under timmen och jag tänker springa i alla fall 3 lopp under årets gång.

Personligt mål förra året var att lära mig mer om beteendevetenskap samt försöka gå the human element. Detta är utfört och det har varit/är så intressant. Jag tänkte även gå en kurs i inredning men det blev aldrig av.
Årets mål har jag inte bestämt riktigt ännu mer än att jag ska lära mig mer om retorik och hur vi påverkas av det. Jag har även hittat en kurs i teckenspråk. Det ser kul ut. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar